« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

4. Informacja o pracy Zarządu i wykonaniu uchwał Rady Powiatu Obornickiego (druk 1 – osoba referująca: Starosta Obornicki p. Zofia Kotecka).

5. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Informacje przewodniczących komisji o pracach Komisji Rady.

7. Pytania przedstawicieli gmin oraz gości do Zarządu, Rady Powiatu, kierowników jednostek oraz zapytania radnych i kierowników jednostek do przedstawicieli gmin. Pytania do radnych Sejmiku i posłów oraz pytania radnych do kierowników jednostek.

10. Ochrona środowiska i gospodarka odpadami (druk nr 4 - osoba referująca: Naczelnik Wydziału Budownictwa i Środowiska p. Karolina Bak).

11. Przedstawienie sprawozdań z działań podejmowanych przez nadzory wodne w Poznaniu, w Obornikach, w Gnieźnie, w Szamotułach oraz w Wągrowcu na terenie Powiatu Obornickiego (druk 5 - osoby referujące: Kierownicy Nadzorów Wodnych).

12. Współpraca Powiatu Obornickiego z innymi jednostkami samorządu terytorialnego (druk 6 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Informatyzacji, Promocji i Rozwoju p. Jakub Przybysz).

13. Udział Powiatu w stowarzyszeniach (druk 7 – Naczelnik Wydziału Informatyzacji, Promocji i Rozwoju p. Jakub Przybysz).

14. Współpraca międzynarodowa Powiatu Obornickiego (druk 8 – osoba referująca: koordynator ds. współpracy międzynarodowej p. Adam Maliński).

15. Planowane kierunki kształcenia i przewidywana rekrutacja w szkołach prowadzonych przez Powiat Obornicki w roku szkolnym 2024/2025 (druk 9 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich p. Krzysztof Poszwa).

16. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli szkół i placówek prowadzonych przez Powiat Obornicki (druk 10 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich p. Krzysztof Poszwa).

17. Realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego (druk 11 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich p. Krzysztof Poszwa).

19. Informacja z wykonania budżetu Powiatu Obornickiego za I półrocze 2024 r. (druk 13 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu p. Joanna Konieczna).

21. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024-2036 (druk 15 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu p. Joanna Konieczna).

22. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu (druk 16 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg p. Michał Cieciora).

25. Interpelacje i zapytania radnych.

26. Odpowiedzi na interpelacje radnych.

27. Wolne głosy i oświadczenia.

28. Informacje i komunikaty przewodniczącego Rady.

29. Zamknięcie Sesji Rady Powiatu Obornickiego.

« Powrót do strony głównej