Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z V sesji Rady Powiatu Obornickiego.
4.
Informacja o pracy Zarządu i wykonaniu uchwał Rady Powiatu Obornickiego (druk 1 – osoba referująca: Starosta Obornicki p. Zofia Kotecka).
5.
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Informacje przewodniczących komisji o pracach Komisji Rady.
7.
Pytania przedstawicieli gmin oraz gości do Zarządu, Rady Powiatu, kierowników jednostek oraz zapytania radnych i kierowników jednostek do przedstawicieli gmin. Pytania do radnych Sejmiku i posłów oraz pytania radnych do kierowników jednostek.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru przedstawicieli Rady Powiatu do składu Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach (druk nr 2 - osoba referująca: Powiatowy Rzecznik Konsumentów p. Urszula Bak).
9.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach (druk nr 3 - osoba referująca: Powiatowy Rzecznik Konsumentów p. Urszula Bak).
10.
Ochrona środowiska i gospodarka odpadami (druk nr 4 - osoba referująca: Naczelnik Wydziału Budownictwa i Środowiska p. Karolina Bak).
11.
Przedstawienie sprawozdań z działań podejmowanych przez nadzory wodne w Poznaniu, w Obornikach, w Gnieźnie, w Szamotułach oraz w Wągrowcu na terenie Powiatu Obornickiego (druk 5 - osoby referujące: Kierownicy Nadzorów Wodnych).
12.
Współpraca Powiatu Obornickiego z innymi jednostkami samorządu terytorialnego (druk 6 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Informatyzacji, Promocji i Rozwoju p. Jakub Przybysz).
13.
Udział Powiatu w stowarzyszeniach (druk 7 – Naczelnik Wydziału Informatyzacji, Promocji i Rozwoju p. Jakub Przybysz).
14.
Współpraca międzynarodowa Powiatu Obornickiego (druk 8 – osoba referująca: koordynator ds. współpracy międzynarodowej p. Adam Maliński).
15.
Planowane kierunki kształcenia i przewidywana rekrutacja w szkołach prowadzonych przez Powiat Obornicki w roku szkolnym 2024/2025 (druk 9 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich p. Krzysztof Poszwa).
16.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli szkół i placówek prowadzonych przez Powiat Obornicki (druk 10 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich p. Krzysztof Poszwa).
17.
Realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego (druk 11 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich p. Krzysztof Poszwa).
18.
Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Rogoźno zadania publicznego w postaci prowadzenia Liceum Ogólnokształcącego im. Przemysława II w Rogoźnie (druk 12 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich p. Krzysztof Poszwa).
19.
Informacja z wykonania budżetu Powiatu Obornickiego za I półrocze 2024 r. (druk 13 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu p. Joanna Konieczna).
20.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2024 rok (druk 14 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu p. Joanna Konieczna).
21.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024-2036 (druk 15 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu p. Joanna Konieczna).
22.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu (druk 16 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg p. Michał Cieciora).
23.
Podjęcie uchwały w sprawie petycji mieszkańców ulicy Boguniewskiej i Międzylesia w Rogoźnie (osoba referująca: Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji p. Mariusz Drewicz).
24.
Podjęcie uchwały w sprawie petycji mieszkańców Słomowa oraz Pacholewa (osoba referująca: Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji p. Mariusz Drewicz).
25.
Interpelacje i zapytania radnych.
26.
Odpowiedzi na interpelacje radnych.
27.
Wolne głosy i oświadczenia.
28.
Informacje i komunikaty przewodniczącego Rady.
29.
Zamknięcie Sesji Rady Powiatu Obornickiego.