« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Informacja o pracy Zarządu i wykonaniu uchwał Rady Powiatu Obornickiego (druk 1 – osoba referująca: Starosta Obornicki p. Zofia Kotecka).

5. Informacje przewodniczących komisji o pracach Komisji Rady.

6. Pytania przedstawicieli gmin oraz gości do Zarządu, Rady Powiatu, kierowników jednostek oraz zapytania radnych i kierowników jednostek do przedstawicieli gmin. Pytania do radnych Sejmiku i posłów oraz pytania radnych do kierowników jednostek.

7. Działalność Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (druk 2 osoba referująca: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego p. Bernard Błaszkiewicz).

8. Działalność Geodety Powiatowego (druk 3 - osoba referująca: Geodeta Powiatowy p. Patryk Środecki).

9. Informacja o stanie mienia Powiatu Obornickiego (druk 4 - osoba referująca: Naczelnik Wydziału Geodezji i Nieruchomości p. Monika Rasztorf - Gała).

10. Realizacja zadań inwestycyjnych w 2025 roku i możliwości inwestycyjne powiatu w latach następnych (druk 5 - osoba referująca: Skarbnik Powiatu Joanna Konieczna).

11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie Młodzieżowej Rady Powiatu Obornickiego i nadania jej statutu (druk 6 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich p. Krzysztof Poszwa).

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Powiatu Obornickiego na lata 2025-2036 (druk 8 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu p. Joanna Konieczna).

14. Informacje i komunikaty przewodniczącej Rady.

15. Interpelacje i zapytania radnych.

16. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

17. Wolne głosy i wnioski.

18. Zamknięcie XXIV Sesji Rady Powiatu Obornickiego.

« Powrót do strony głównej