Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XXIII sesji Rady Powiatu Obornickiego.
4.
Informacja o pracy Zarządu i wykonaniu uchwał Rady Powiatu Obornickiego (druk 1 – osoba referująca: Starosta Obornicki p. Zofia Kotecka).
5.
Informacje przewodniczących komisji o pracach Komisji Rady.
6.
Pytania przedstawicieli gmin oraz gości do Zarządu, Rady Powiatu, kierowników jednostek oraz zapytania radnych i kierowników jednostek do przedstawicieli gmin. Pytania do radnych Sejmiku i posłów oraz pytania radnych do kierowników jednostek.
7.
Działalność Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (druk 2 osoba referująca: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego p. Bernard Błaszkiewicz).
8.
Działalność Geodety Powiatowego (druk 3 - osoba referująca: Geodeta Powiatowy p. Patryk Środecki).
9.
Informacja o stanie mienia Powiatu Obornickiego (druk 4 - osoba referująca: Naczelnik Wydziału Geodezji i Nieruchomości p. Monika Rasztorf - Gała).
10.
Realizacja zadań inwestycyjnych w 2025 roku i możliwości inwestycyjne powiatu w latach następnych (druk 5 - osoba referująca: Skarbnik Powiatu Joanna Konieczna).
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie Młodzieżowej Rady Powiatu Obornickiego i nadania jej statutu (druk 6 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich p. Krzysztof Poszwa).
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok (druk 7 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu Joanna Konieczna).
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Powiatu Obornickiego na lata 2025-2036 (druk 8 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu p. Joanna Konieczna).
14.
Informacje i komunikaty przewodniczącej Rady.
15.
Interpelacje i zapytania radnych.
16.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
17.
Wolne głosy i wnioski.
18.
Zamknięcie XXIV Sesji Rady Powiatu Obornickiego.