« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Informacja o pracy Zarządu i wykonaniu uchwał Rady Powiatu Obornickiego (druk 1 – osoba referująca: Starosta Obornicki p. Zofia Kotecka).

5. Informacje przewodniczących komisji o pracach Komisji Rady.

6. Pytania przedstawicieli gmin oraz gości do Zarządu, Rady Powiatu, kierowników jednostek oraz zapytania radnych i kierowników jednostek do przedstawicieli gmin. Pytania do radnych Sejmiku i posłów oraz pytania radnych do kierowników jednostek.

7. Współpraca Powiatu Obornickiego z innymi jednostkami samorządu terytorialnego (druk 2 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Informatyzacji, Promocji i Rozwoju p. Jakub Przybysz).

8. Przedstawienie sprawozdań z działań podejmowanych przez nadzory wodne w Poznaniu, w Obornikach, w Gnieźnie, w Szamotułach oraz w Wągrowcu na terenie Powiatu Obornickiego (druk 3 - osoby referujące: Kierownicy Nadzorów Wodnych).

9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia jednorazowej zgody na używanie jednostek pływających napędzanych silnikami spalinowymi na Jeziorze Rogoźno w dniu 14 września 2025 r. (druk 4 – osoba referująca: p. Karolina Bak Naczelnik Wydziału Budownictwa i Środowiska).

10. Informacja z wykonania budżetu Powiatu Obornickiego za I półrocze 2025 r. (druk 5 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu p. Joanna Konieczna).

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Powiatu Obornickiego na lata 2025-2036 (druk 7 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu p. Joanna Konieczna).

13. Informacje i komunikaty przewodniczącej Rady.

14. Interpelacje i zapytania radnych.

15. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

16. Wolne głosy i wnioski.

17. Zamknięcie XXIII Sesji Rady Powiatu Obornickiego.

« Powrót do strony głównej