Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołów z XX oraz XXII sesji Rady Powiatu Obornickiego.
4.
Informacja o pracy Zarządu i wykonaniu uchwał Rady Powiatu Obornickiego (druk 1 – osoba referująca: Starosta Obornicki p. Zofia Kotecka).
5.
Informacje przewodniczących komisji o pracach Komisji Rady.
6.
Pytania przedstawicieli gmin oraz gości do Zarządu, Rady Powiatu, kierowników jednostek oraz zapytania radnych i kierowników jednostek do przedstawicieli gmin. Pytania do radnych Sejmiku i posłów oraz pytania radnych do kierowników jednostek.
7.
Współpraca Powiatu Obornickiego z innymi jednostkami samorządu terytorialnego (druk 2 – osoba referująca: Naczelnik Wydziału Informatyzacji, Promocji i Rozwoju p. Jakub Przybysz).
8.
Przedstawienie sprawozdań z działań podejmowanych przez nadzory wodne w Poznaniu, w Obornikach, w Gnieźnie, w Szamotułach oraz w Wągrowcu na terenie Powiatu Obornickiego (druk 3 - osoby referujące: Kierownicy Nadzorów Wodnych).
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia jednorazowej zgody na używanie jednostek pływających napędzanych silnikami spalinowymi na Jeziorze Rogoźno w dniu 14 września 2025 r. (druk 4 – osoba referująca: p. Karolina Bak Naczelnik Wydziału Budownictwa i Środowiska).
10.
Informacja z wykonania budżetu Powiatu Obornickiego za I półrocze 2025 r. (druk 5 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu p. Joanna Konieczna).
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok (druk 6 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu Joanna Konieczna).
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Powiatu Obornickiego na lata 2025-2036 (druk 7 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu p. Joanna Konieczna).
13.
Informacje i komunikaty przewodniczącej Rady.
14.
Interpelacje i zapytania radnych.
15.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
16.
Wolne głosy i wnioski.
17.
Zamknięcie XXIII Sesji Rady Powiatu Obornickiego.