« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia komisji i stwierdzenie qworum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Współpraca z jednostkami samorządowymi - ref. Jakub Przybysz Naczelnik Wydziału Informatyzacji Promocji i Rozwoju.

4. Współpraca międzynarodowa Powiatu Obornickiego ref. Adam Maliński koordynator ds. współpracy międzynarodowej.

5. Projekt uchwały w sprawie wyboru przedstawicieli Rady Powiatu do składu Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach - osoba referująca: Powiatowy Rzecznik Konsumentów p. Urszula Bak.

6. Projekt uchwały w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach osoba referująca: Powiatowy Rzecznik Konsumentów p. Urszula Bak).

7. Informacja o organizacji i funkcjonowaniu powiatowego systemu zarządzania kryzysowego i oc ref. Krzysztof Poszwa Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich.

8. Analiza kierunków kształcenia proponowanych przez szkoły ponadpodstawowe i wstępnych wynikach rekrutacji przeprowadzonej przez te placówki ref. Krzysztof Poszwa Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich.

9. Przygotowanie placówek oświatowych do roku szkolnego 2024/2025 - ref. Krzysztof Poszwa Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich.

10. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli szkół i placówek prowadzonych przez Powiat Obornicki osoba referująca: Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich p. Krzysztof Poszwa).

11. Projekt uchwały w sprawie powierzenia Gminie Rogoźno zadania publicznego w postaci prowadzenia Liceum Ogólnokształcącego im. Przemysława II w Rogoźnie osoba referująca: Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Spraw Obywatelskich p. Krzysztof Poszwa.

12. Informacja z wykonania budżetu powiatu obornickiego roku oraz realizacji budżetu oświatowego za I półrocze 2024- ref. Skarbnik Powiatu Joanna Konieczna.

13. Sprawy bieżące.

14. Wolne głosy i wnioski.

15. Zakończenie posiedzenia Komisji.

« Powrót do strony głównej