zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Powiatu Obornickiego
Komisja Gospodarki i Rozwoju
56 Posiedzenie w dniu 19 czerwca 2023, godz. 15:30
w Starostwie Powiatowym Sala Sesyjna
Posiedzenia
Głosowania
Rada Powiatu Obornickiego
Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia Komisji Gospodarki i Rozwoju i stwierdzenie qworum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Realizacja newralgicznych punktów inwestycji w 2023 roku – ref. Wicestarosta Obornicki Waldemar Cyranek
4.
Analiza stanu dróg, chodników, mostów i oznakowania pod względem bezpieczeństwa ruchu drogowego – ref. Dyrektor Zarządu Dróg, Wicestarosta.
5.
Analiza wykonywanych w 2022 roku przeglądów gwarancyjnych inwestycji z lat ubiegłych ref. -Dyrektor Zarządu Dróg.
6.
Sytuacja w zakresie melioracji wodnych na terenie Powiatu zagadnienia związane z zagrożeniami powodziowymi i suszą – ref. Kierownicy Nadzorów Wodnych.
informacja z działań w zakresie melioracji wodnych na terenie powiatu (0,87MB)
7.
Aktualna sytuacja w zakresie bezpieczeństwa publicznego na terenie Powiatu Obornickiego – ref. Komendant Powiatowy Policji oraz Komendant Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach.
sprawozdanie Powiatowej Straży Pożarnej w Obornikach na temat bezpieczeństwa (2,39MB)
sprawozdanie policji na temat bezpieczeństwa (1,84MB)
8.
Sprawy bieżące:
a)
Projekt uchwały w sprawie uaktualnienie raportu o zabytkach – ref. Karolina Bak naczelnik Wydziału Budownictwa i Środowiska.
Sprawozdanie z realizacji Programu Opieki nad Zabytkami (3,16MB)
UCHWAŁA w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji programu opieki nad zabytkami (0,03MB)
b)
Projekt uchwały w sprawie aktualizacji programu usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Obornickiego - – ref. Karolina Bak naczelnik Wydziału Budownictwa i Środowiska.
Aktualizacja programu usuwania azbestu Powiat Obornicki - projekt po zmianach (1,05MB)
UCHWAŁA w sprawie aktualizacji programu usuwania azbestu dla powiatu obornickiego na lata 2023-2032 (0,04MB)
9.
Sprawozdanie finansowe SP ZOZ w Obornikach ref. – Dyrektor SP ZOZ oraz Główna Księgowa.
SPRAWOZDANIE FINANSOWE SP ZOZ (20,6MB)
10.
Podsumowanie perspektyw w zakresie organizacji imprez promujących powiat – ref. Jakub Przybysz Inspektor ds. promocji i rozwoju.
11.
Informacja na temat działań Rzecznika Małych i średnich Przedsiębiorstw z terenu Powiatu Obornickiego – ref. Izabela Hasińska pełnomocnik ds. Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców.
12.
Wolne głosy i wnioski.
13.
Zamknięcie posiedzenia.