zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Powiatu Obornickiego
Komisja Finansów
55 Posiedzenie w dniu 18 września 2023, godz. 16:00
w Starostwie Powiatowym w Obornikach
Posiedzenia
Głosowania
Rada Powiatu Obornickiego
Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia Komisji i stwierdzenie qworum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia do realizacji w okresie od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2024 r. projektu pt.: „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie obornickim (I)” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet 6 Fundusze Europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+) Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy – projekty PUP – osoba referująca: Zastępca Dyrektora – Główny Księgowy p. Magdalena Górna.
druk nr 578 - projekt uchwały PUP (1,05MB)
4.
Projekt uchwały w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na realizację tych zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej 2024 roku – osoba referująca: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie p. Joanna Piasecka – Stabla).
DRUK NR 579 - PROJEKT UCHWAŁY PCPR (1,09MB)
5.
Analiza wydatków inwestycyjnych osoba referująca: Skarbnik Powiatu Joanna Konieczna.
druk nr 582 - realizacja zadań inwestycyjnych (0,99MB)
6.
Sprawy bieżące:
a)
Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2023 rok – osoba referująca: Skarbnik Powiatu Joanna Konieczna).
druk nr 583 - projekt uchwały zmiany w budżecie (6,95MB)
b)
Projekt uchwały w sprawie w sprawie zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Powiatu Obornickiego na lata 2023 – 2036 (druk 583 – osoba referująca: Skarbnik Powiatu Joanna Konieczna).
druk nr 583 - projekt uchwały zmiany w budżecie (6,95MB)
7.
Wolne głosy i wnioski.
8.
Zakończenie posiedzenia Komisji.